دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه بخش کاکی گفت: چشم انداز تربیت اسلامی کشف استعداد و مهارت ها و شکوفایی در تمام ابعاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جُمعه بخش کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: کودکی و نوجوانی بهترین سن برای تربیت پذیری است.

وی با بیان اینکه اولویت اول تربیت هویت بخشی است افزود: چشم انداز تربیت اسلامی کشف استعداد و مهارت ها و شکوفایی در تمام ابعاد است.

حجت الاسلام حسین پور با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت: فلسفه وجودی بسیج دانش آموزی و دیگر تشکل ها کمک به راهبری این مسیر تعالی بخش است.

امام جمعه بخش کاکی با بیان اینکه می خواهیم کودک و نوجوان، دانش آموزان ما در بستر تشکل های انقلابی رشد کنند خاطرنشان کرد: این کار سبب می شود این قشر به خودباوری و اعتماد به نفس فردی، ملی و دینی برسند، بردباری، تاب آوری و مقاومت بیاموزند، حس کنجکاوی و طلب فهم و علم آنها به اوج برسد و روحیه و اصول کار جمعی و تعاون را بیاموزند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، هدف گذاری و همت آنها به دور دست ها برسد، علاقه به مطالعه و کتابخوانی در آنها تقویت شود و روحیه کار و تلاش در نوجوانان ایجاد شود.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به شهادت یحیی السنوار گفت: او دشمن صهیونیستی را خوار و ذلیل کرد. بدون شک یحیی السنوارهایی در میان امت اسلام تکثیر خواهی شد و از این پس زنان و مادران امت اسلامی نام پسران خود را یحیی خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha